niedziela, 28 kwietnia 2013

Chwalę się :)

A tym, że właśnie zakończyłam wymiankę z Malwiną z bloga madebymali. I od momentu, kiedy te rzeczy do mnie dotarły, nieustannie się nimi zachwycam :) Dziękuję Ci Malwinko bardzo za tę wymiankę :) Generalnie zamówiłam sobie podkładki pod kubki i kilka naszyjników, a dostałam całe mnóstwo skarbów w rożnych odcieniach mojego ulubionego niebieskiego koloru.
Ja dla Malwiny uszyłam kilka rzeczy, m.in. wiosenną poszewkę z ptaszorkiem, gryzaki-metkowce, girlandę, śliniaczki i jeszcze parę drobnych rzeczy.





A teraz zobaczcie skarby od Malwiny: koszyczek, podkładki, poszewka, kosmetyczka, naszyjniki, bransoletki, korale, kolczyki i jeszcze całe mnóstwo kwiatuszków i różyczek do dowolnego użycia :) No po prosty cuda!! koniecznie powiększcie sobie zdjęcia.
Dziękuję Ci kochana :)



12 komentarzy:

  1. Genialna wymianka. Obdarowałyście się cudnymi podarkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper wymianka :):) Przygotowalyscie dla siebie saame piekne prezenty :) Zapraszam Cie Basiu do mnie na Moje Pierwsze Candy :) Serdecznie Was Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że jesteś zadowolona:)ja jestem zachwycona!!!!!!Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna wymianka, Twoja poszewka z ptaszorkiem super :) A kolczyki i podkładeczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Piękne pomysłowe szyjątka!!! Bardzo inspirujący blog!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie wspaniałe prezenty dostałaś. A Twoja poduszka z ptaszkiem- urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymiana, zazdroszczę takich miłych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękności tu widzę:) Cudna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wymianka rewelacyjna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda! Jak ja tu mogłam wcześniej nie trafić????

    OdpowiedzUsuń
  11. ALe super wymianka! Piękną poduchę uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...