środa, 10 kwietnia 2013

praca wre :)

To nie ma tak, że nic nie robię :)
Po pierwsze, ozdobiłam niedawno bluzę synowi. Wszystko było pięknie-ładnie, do czasu pierwszego prania... nie spodziewałam się, że filc aż tak farbuje... zrobiłabym aplikację bawełnianą...
A tak było przed praniem:


Po drugie umówiłam się na wymiankę - więc działam.
A po trzecie pracuję nad duużym projektem - efekty wkrótce, dziś tylko zjawka :)


A tak poza tym to pomysłów masa, chęci ogromne i czasu mało, więc wszystko wraca do normy :)
Wszystko mi mówi, że wiosna tuż tuż :D

15 komentarzy:

  1. Ja też działam:)szydełko aż gorące,bo tyle pomysłów dla Ciebie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te Angry Birds... Moi chłopcy marzą o maskotkach, muszę zacząć działać :)))Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, ja dzisiaj wiosny nie czuje :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu widac ,ze w swoim zywiole jestes :) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł...wiem że teraz jest szał na te engrybirts-y, ostatnio kupowałam chrześniakowi na urodziny jakąś grę:) a motyw na koszulce, własnoręcznie zrobiony będzie cieszyć bardzo:)
    Czekam na więcej i pozdrawiam słonecznie Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, szał jest, moi synowie zrobili sobie grę sami z drewnianych klocków i z zabawek z jajek - niespodzianek :) było kreatywnie :)

      Usuń
  6. ciekawa jestem efektu pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam i zaglądam :-)))))))))))) co to będzie???
    gdzie więcej zdjęć ???? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha :) Naprawdę dużo roboty, ale już kończę :) lada dzień będą zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...