piątek, 10 maja 2013

Mega piłkarski zestaw :)

I w końcu mogę pokazać, czym była zjawka pokazywana jakiś czas temu :) Miałam ostatnio niemałe wyzwanie, bowiem szyłam mega zestaw do pokoju małego piłkarza :) W jego skład wchodziły literki, girlanda i trzy piłki-maty. Takie piłki szyłam pierwszy raz, największa ma 1m średnicy, mniejsza 80 cm, a najmniejsza 60 cm, wypełnione są ociepliną, a od spodu mają haczyki, dzięki którym można je powiesić na ścianie. Mam nadzieję, że Karolkowi zestaw się spodoba :)





15 komentarzy:

  1. Ale super:)Piłki na pewno ucieszą piłkarza,a literki i girlanda cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałabym zobaczyć tego Piłkarza w żywiole :)

      Usuń
  2. Karol będzie zachwycony, jestem tego pewna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper komplecik :) Na pewno maly bedzie zadowolony z prezentu :):) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw genialny! Piłki są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* to nie było łatwe zadanie, ale ile satysfakcji :)

      Usuń
  5. Piłkarski zestaw wygląda super....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. MEGA CUDNY ZESTAW!
    Patrzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow rewelacyjne cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak Karolkowi, ale mnie Twój zestaw bardzo się podoba. Utalentowana z Ciebie osoba. Rym niezamierzony:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam Kochane za te miłe słowa :) Dodają skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Tworzysz śliczne prace i bardzo podobają mi się Twoje pomysły. Na pewno będę do Ciebie częściej zaglądać. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ALe pięności. A te piłki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...