poniedziałek, 23 lipca 2012

wymianka :)

Już jakiś czas temu umówiłyśmy się Magdą z bloga zRĘCZNA ROBOTA na wymiankę. Magda poprosiła mnie o uszycie fartuszka dla jej starszej córeczki, ja natomiast zawsze marzyłam o białej szydełkowej poszewce na jaśka. Ponieważ wszystko już dotarło na miejsce mogę pokazać co i jak :)

Poszewka spełniła moje oczekiwania całkowicie. Jest przepiękna, bielutka i mięciutka! Wygląda fantastycznie u mnie w sypialni i następnym moim marzeniem, są jeszcze dwie takie do kompletu :)))
(Zdjęcie nie jest z sypialni, tylko z ogródka, bo lepsze światło :))


Jako dodatek dostałam śliczną szydełkową kokardkową broszkę:


A oto fartuszek, który uszyłam podobnie jak TEN poprzedni,  wg wskazówek z Burdy 12/2010:



Ponieważ Magda ma jeszcze drugą, młodszą córeczkę, dla niej z tych samych materiałów uszyłam sówkę:

Dziękuję bardzo za tę wymiankę :) Pozdrawiam Dziewczyny ze zRĘCZNEJ ROBOTY!

5 komentarzy:

  1. ten fartuszek to po prostu rewelacja! Nie dość, że model super, to kolory przepiękne....

    sówka także :)
    oj, narobiłaś mi smaka, spróbuję taki zmajstrować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spróbuj, bo nie jest skomplikowany, a efekt znakomity :)

      Usuń
  2. Dziękuję za wzięcie udziału w moim Candy. Wyślij mi koniecznie swój e-mail,bo nie masz go w profilu (ewentualnie dodaj go do profilu,to nie będziesz miała z tym problemu na przyszłość).
    Pozdrawiam i życzę powodzenia!!!!

    Ps.Fartuszek jest przepiękny!!! Wspaniale dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tę uwagę, profil poprawiony, e-mail :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny jest ten fartuszek!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...