piątek, 8 lutego 2013

Wypasiona fura dla Olgierda ;)

Ostatni dzień ferii minął pracowicie, wciąż szyję nowe rzeczy i niestety nie nadążam z wstawianiem ich na bloga... I właśnie dziś znalazłam w zdjęciach poduchę, którą szyłam jeszcze przed świętami. Poduchę, która była dla mnie wyzwaniem, bo miałam okazję zabawić się w elfa z fabryki zabawek św. Mikołaja :) Zaszalałam więc i powstała poducha z wielkim samochodem z wypasionymi odstającymi kółkami. Dla zainteresowanych dodam, że silnik nie byle jaki bo to 4.2 litra i 340 KM, pełne wyposażenie, sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów i oczywiście opony zimowe ;)





8 komentarzy:

  1. Woow ale bryka :) tak wypasiona no no musze pokazac Tobiasowi i oczywiscie mezowi :) haha Zapewne od razu pozazdroszcza :) Slicznie podusia wyszla :) Pozdrawiam Was Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna poduszka! pomysłowa i bardzo starannie wykonana... super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fura :) i ten cudny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się taka duża fajna maszyna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam Kochane za miłe słowa - dodają skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...